CIFI ANALYTICS -PALVELU

CIFI Analytics -palvelulla kehitetään yrityksesi analytiikan tasoa ja tarkkuutta, jonka avulla saavutetaan jatkuvasti suurempia liiketoimintahyötyjä

Kuvaus

CIFI Analytics on jatkuva palvelu, jonka ideana on jatkuvasti kehittää kasvupotentiaalia, lisämyyntiä ja asiakkaiden sitoutumista datan avulla. Palvelumme avulla asiakkaamme ovat kasvattaneet liikevaihtoa miljoonilla euroilla, tehneet tuloksellisempaa myyntityötä nousujohteisesti ja parantaneet kilpailukykyä ja markkinaosuutta jatkuvasti asiakasymmärryksen ansiosta.

Emme anna sinulle mutkikasta ja monivaiheista raporttia, josta sinun pitäisi selvitä yksin, vaan esitämme selkeät ja konkreettiset kasvun paikat ja kehityskohteet. Olemme myös mukana varmistamassa, että uusien mahdollisuuksien hyödyntäminen onnistuu.

Tekoäly ja automaatio

CIFI Analytics -palvelun perustana on asiakkaiden ja asiakaskäyttäytymisen mallintaminen sekä analysointi suhteessa liiketoiminnan tuloksiin ja trendeihin. Palvelussa on valmiit ratkaisut asiakkaiden elinkaaren, arvon, potentiaalisuuden, tulevan ostoajankohdan mallintamiseen, Segmentoinnit ja luokittelut määritellään tapauskohtaisesti. Käytännössä tämä mahdollistaa nopean ja kustannustehokkaan palvelun hyödyntämisen.

CIFI Analytics -palvelu mahdollistaa dataohjattujen asiakasohjelmien ja toimenpiteiden toteuttamisen. Palvelu hyödyntää kehittynyttä analytiikkaa, jonka avulla se tunnistaa asiakkuudessa tapahtuvia merkittäviä muutoksia ja yhdistää ne ennalta määriteltyihin asiakasohjelman toimenpiteisiin.

Hyödyt

Asiakasanalyysi antaa selkeä kuvan yrityksen suoriutumisesta erityyppisissä asiakkuuksissa. Analyysin tuloksien avulla johdon on helppo arvioida hyötyjä, kehittää toimintaa ja asettaa tavoitteita. Kokemuksemme mukaan asiakasanalyysin hyödyntäminen jatkuvassa toiminnassa kasvattaa valittujen asiakassegmenttien liikevaihtoa 10-20%, kokonaisvaikutuksen ollessa 1-5%.

Miten CIFI Analytics -palvelu otetaan käyttöön?

  1. Kaikki alkaa asiakasanalyysistä. Asiakasanalyysi luo pohjan ja suuntaviivat palvelun käyttöönotolle. Lue lisää asiakasanalyysistä täältä.
  2. CIFI Analytics palvelun tekninen käyttöönotto on nopea toteutus, jossa CIFI Asiakasanalyysin toiminnallisuus automatisoidaan jatkuvaksi palveluksi.
  3. Palvelu sisältää valmiit raportit ja analyysit asiakkuuksien johtamiseen ja kehittämiseen. Toteutus sovitetaan yrityskohtaisesti.
  4. Palvelua voi helposti laajentaa uusilla kehittyneen analytiikan ratkaisuilla asiakkaan tarpeen mukaan.
  5. Teemme tiivistä yhteistyötä asiakkaan kanssa. Tuemme ja avustamme merkittävän tiedon analysoinnissa ja tietoon perustuvien käytännön toimenpiteiden suunnittelussa.

 

CIFI Analytics -palvelu tarkoittaa lisää myyntiä, lisää asiakkaita, lisää kasvua – Ei arvailuja vaan raakaa dataa!