CIFI Analytics on jatkuva palvelu, jonka ideana on jatkuvasti kehittää kasvupotentiaalia, lisämyyntiä ja asiakkaiden sitoutumista datan avulla. Palvelumme avulla asiakkaamme ovat kasvattaneet liikevaihtoa miljoonilla euroilla, tehneet tuloksellisempaa myyntityötä nousujohteisesti ja parantaneet kilpailukykyä ja markkinaosuutta jatkuvasti asiakasymmärryksen ansiosta.
Emme anna sinulle mutkikasta ja monivaiheista raporttia, josta sinun pitäisi selvitä yksin, vaan esitämme selkeät ja konkreettiset kasvun paikat ja kehityskohteet. Olemme myös mukana varmistamassa, että uusien mahdollisuuksien hyödyntäminen onnistuu.
CIFI Analytics -palvelun perustana on asiakkaiden ja asiakaskäyttäytymisen mallintaminen sekä analysointi suhteessa liiketoiminnan tuloksiin ja trendeihin. Palvelussa on valmiit ratkaisut asiakkaiden elinkaaren, arvon, potentiaalisuuden, tulevan ostoajankohdan mallintamiseen, Segmentoinnit ja luokittelut määritellään tapauskohtaisesti. Käytännössä tämä mahdollistaa nopean ja kustannustehokkaan palvelun hyödyntämisen.
CIFI Analytics -palvelu mahdollistaa dataohjattujen asiakasohjelmien ja toimenpiteiden toteuttamisen. Palvelu hyödyntää kehittynyttä analytiikkaa, jonka avulla se tunnistaa asiakkuudessa tapahtuvia merkittäviä muutoksia ja yhdistää ne ennalta määriteltyihin asiakasohjelman toimenpiteisiin.
Asiakasanalyysi antaa selkeä kuvan yrityksen suoriutumisesta erityyppisissä asiakkuuksissa. Analyysin tuloksien avulla johdon on helppo arvioida hyötyjä, kehittää toimintaa ja asettaa tavoitteita. Kokemuksemme mukaan asiakasanalyysin hyödyntäminen jatkuvassa toiminnassa kasvattaa valittujen asiakassegmenttien liikevaihtoa 10-20%, kokonaisvaikutuksen ollessa 1-5%.