CIFI ASIAKASANALYYSI

CIFI Asiakasanalyysin avulla selvität uudet liiketoimintamahdollisuudet yrityksellesi

Kaikki alkaa asiakasanalyysistä

Selvitetään yrityksesi liiketoimintamahdollisuudet ja kehityskohteet. Asiakasanalyysin avulla mahdollisuudet tunnistetaan ja oikea suunta kehitykselle löytyy.

Datan liiketoiminta-arvoksi muuttaminen on haasteellinen tehtävä, koska jokaisen yrityksen tilanne on yksilöllinen.

CIFIn asiakasanalyysi keskittyy yrityksesi omien asiakkaiden analysointiin ja auttaa tunnistamaan uusia liiketoimintamahdollisuuksia sekä kohdentamaan nykyiset resurssit tehokkaammin.

Datalla ei tee mitään, jos sitä ei hyödynnetä

CIFIn asiakasanalyysin avulla datasta saadaan arvokasta tietoa, jonka avulla asiakashankintaan, lisämyyntiin tai asiakkuuksien pitoon saadaan uutta kasvua.

Kun CRM-data, ostodata, aktiviteettidata, verkkosivu- ja someliikenteen data ja muu ulkoinen data yhdistetään, saadaan CIFI asiakasanalyysin avulla tunnistettua haasteet ja mahdollisuudet.

datalla kasvua

 

Uudet mahdollisuudet ja niiden johdonmukainen hyödyntäminen ovat tuottaneet asiakkaillemme huimaa kasvua

Mitä CIFI asiakasanalyysiin sisältyy?

  1. Luodaan Business Case asiakasanalytiikan mahdollisuuksista ja hyödyistä yrityksellesi.
  2. Business Case sisältää asiakasanalytiikan mahdollisuuksien ja hyötyjen konkreettiset esimerkit ja toteutustavat helposti ymmärrettävinä laskelmina ja dataan perustuvina faktoina.
  3. Asiakasanalyysi toimii ohjenuorana ja pohjana jatkuvalle kasvulle ja yrityksen kehittämiselle.

CIFI Asiakasanalyysin toteutus

Asiakasanalyysiä varten tapaamisia pidetään useimmiten n. 1–3 kertaa. Projektin kesto on keskimäärin 2–4 viikkoa.

asiakasanalyysi

CIFI Asiakasanalyysin avulla löydät parhaat kasvunpaikat ja kehityskohteet, joilla yrityksesi liikevaihtoa ja kannattavuutta parannetaan huimasti.